A MagyarBrands elismerés a magyar vonatkozású márkák díja, mely nem csupán a védjegy megkülönböztetéssel, egyszeri alkalommal segíti az adott márkát, hanem a program több eleme a márkázás hosszú távú stratégiájában hozhat kézzel fogható, értékesítésben is megmutatkozó eredményeket. A MagyarBrands program 2014-ben számos újdonságot is tartogat azon magyar márkák számára, akik kommunikációs és marketing kampányainkban is szívesen vesznek részt.
Az idei évben a korábbi évek sikeres kampányai mellett új szolgáltatások is elérhetőek lesznek számukra, mint a PPC kampány vagy az online teljesítményfejlesztő tréning, valamint olyan különlegességek, mint a Cultest márkaépítő fotópályázat és a Neticle egyedi médiafigyelési szolgáltatásai. A Neticle automatikus nyelvi elemzésekkel támogatott médiaelemző megoldásával segíti a díjazott cégeket, hogy pontos visszacsatolást kapjanak márkájukról, feltérképezzék és folyamatosan monitorozzák piacukat és konkurenseik tevékenységét.