A Neticle tartalom- és médiaelemző rendszer számos különféle szektorban tevékenykedő cég számára képes értéket teremteni. Bizonyos profilú cégek esetében a médiafigyelés szükségessége magától értetődő, máshol viszont elsőre talán kevésbé nyilvánvaló – talán ilyen a biztosítási szektor is. Holott ezen a terület szereplői számára kifejezetten nagy segítséget és támogatást jelent a mindenkori piaci helyzetkép pontos ismerete, a potenciális ügyfelek igényeinek megértése, valamint a meglévő ügyfelek elégedettségének monitorozása. A biztosítási piacot uraló éles versenyhelyzetben nyilvánvaló jelentőséggel bír, hogy az egyes cégek megfelelően kommunikáljanak, pozitív képet alakítsanak ki magukról és egyes termékeikről. Mindennek sikerességéről a webes tartalmak elemzése egyedülálló visszacsatolást ad, ahogy az egyes kampányok eredményességéről, a közvetíteni kívánt üzenet terjedéséről is. A Neticle automatikus nyelvi elemzéssel támogatott médiafigyelő segít a piac átlátásában, az aktuális folyamatok megértésében, a konkurencia szemmel tartásában, ezáltal hozzájárul a megfelelő fejlesztési irányok felismeréséhez, az eredményes kampánystratégiák kidolgozásához és az értékesítés előmozdításához.